KONTAKTA OSS
HUR VI KAN HJÄLPA OCH ASSISTERA DIG
KOM MED OSS I VÅR PASSION FÖR BLOMMOR OCH GÖR DITT FÖRETAG BLOMSTRANDE
Kunden kommer alltid först. Utmärkt service och personlig uppmärksamhet är våra prioriteringar. Vi garanterar rätta produkter och snabb leverans, samtidigt som vi håller kvalitéten
VEM SKALL KONTAKTAS OCH AV VILKEN ANLEDNING
EN UTMÄRKT KUNTJÄNST OCH PERSONLIG UPPMÄRKSAMHET ÄR VÅRA PRIORITERINGAR
Innan du ringer till oss eller använder online kontaktformulär, rekommenderar vi att kolla listan nedan för att få bästa möjliga svar eller lösning.
-
Heyer säljer gärna blommor, växter och andra relaterade produkter till alla som har ett företag var blommor säljs, så som blombutiker, trädgårdscenter, begravningsbyråer och skolor med utbildning för branchen.
Observera att vi inte säljer till privatpersoner eller för enstaka tillfällen t.ex. bröllop.
För att öppna ett Heyer webshop-konto eller bli Heyer Blomstergrossisten kund behöver vi lite information om ditt företag.
-
Om du redan är kund hos oss kan du enkelt ansöka om att få tillgång till vår webshop. Skicka in din förfrågan via vårt online kontaktformulär.
Om du inte är vår kund ännu, rekommenderar vi dig att du använder vårt online formulär -bli kund.
-
Heyer erbjuder dig flera olika inköpsalternativ.
Du kan beställa snittblommor, krukväxter och relaterade produkter på följande vis:
Förbeställ produkter direkt från vår webshop
Skicka in din förbeställning via e-post (order@heyer.se), fax eller direkt via din Heyer-försäljningskontakt
Köp från luftkonditionerade blombilar
När du förbeställer har du omedelbart insikt av produkterna och priserna. Du har flera fördelar med att förbeställa från vår webshop.
-
Om du vill få mera information våra snittblommor, krukväxter och relaterade produkter som t.ex. priser och tillgänglighet, rekommenderar vi att kontakta oss via e-post: info@heyer.se eller kontakta din Heyer-kontaktperson.
-
Om du vill göra en reklamation av snittblommor, krukväxter eller relaterade produkter som du beställt, ber vi dig att kontakta din Heyer-kontaktperson. Du kan också skicka din reklamation till oss via e-post: info@heyer.se.
VIKTIGT! Du måste göra din reklamation inom 24 timmar från att du tagit emot dina produkter.
-
För de flesta av dina frågor och funderingar är det alltid bäst att kontakta din Heyer-kontaktperson.

HUR VI SKILJER OSS UR MÄNGDEN

Varför du bör överväga på att bli vår kund
Läs alla skäl till varför du borde bli vår kund och använda våra tjänster
FÅ KONTAKT

HEYER HAR ETT FÖRSÄLJNING- OCH STÖDTEAM TILL DIN TJÄNST
Vänligen kontrollera våra kontaktanvisningar innan du använder vårt online kontaktformulär.
Om du vill bli vår kund, rekommenderar vi att du skickar in din begäran via vårt online formulär – bli kund.